Startsidan  ·   Instagram  ·   Om Mysan  ·   Om Mig

Nu jobbar vi 👌

Skrivet:    ·  Moa Sigel
 
 
SĂ„ jag sitter och jobbar nu och ska alldeles strax pĂ„ lunch. Är rĂ€tt trött idag och lite sliten, hade jĂ€ttesvĂ„rt att somna inatt.. ska jobba till 17 och sen hem till mamma och Ă€ta middag. 
 
Medan och jag fortsÀtter med dressyren och samma tÀnk som igÄr,  ska bli superkul! Blir nog att linda ben och sÄ i och med att det Àr fruset idag och hon inte blir smutsig! 



DITT NAMN*
Kom ihÄg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

MÄndag KlÀttring + bommar
Tisdag Vila
Onsdag Dressyr
Torsdag Hoppning
Fredag Uteritt (medryttare)
Lördag Tömkörning
Söndag Uteritt

Moa Sigel

E. Super Arnie (US)
Ue. Count's Pride (US)
Mysan som hon kallas till vardags Àr en varmblodig travare som jag köpte i maj 2014 helt oinriden. Hon Àr en otroligt kÀrleksfull och trevlig hÀst som alltid försöker göra sitt bÀsta.


Linnea Johansson Kvick

Jag som driver bloggen heter Linnea och bor med min sambo och Mysan i Stockholm. Jag pluggar till ekonom och extrajobbar lite som sysselsÀttning och pÄ fritiden har jag hand om min hÀst och umgÄs med min sambo och vÄra vÀnner. Jag föder upp guldhamstrar som en liten sidohobby ocksÄ. Följ oss pÄ vÄran resa hÀr!

"FrÄn travbana till tÀvlingsbana"

"FrysmÀrkt lika med utmÀrkt"
Follow on Bloglovin



Kontakt [email protected]